bake a wish



Var ett tag sen uppdatering nu, men har haft lite annat för mig.
Sitter i min säng och laddar upp bilder fast egentligen borde jag städa mitt rum eftersom
Amanda och karin kommer hit snart, men kommer inte riktigt igång idag..
har sedan jag duschade  vid två behållt morgonrocken på, så att klä på sig nåt vettigt
kan också vara en idé faktiskt. Bilden ovan är mina fina cupcakes jag bakade häromdagen,
de blev riktigt goda! Det är ju ganska svårt att leva nyttigt när man älskar att baka..
Men äsch, jag ska leva nyttigt när jag blir gammal istället för det är så tråkigt!!
Och min lilla bebis som jag skulle fått på min födelsedag, fast blev jätteförsenad har jag
äntligen fått nu, bär den med mig överallt och vaktar den med mitt liv. Ja jag är en nörd
men jag måste säga att det bara var kärlek vid första ögonkastet, i <3 my phone!!

puss

Kommentarer
Postat av: chatta

Hejsan!



Fin blogg du hadde?bloggat länge?

jag driver sidan chatzone.se och just nu bjuder vi in lite bloggerskor hos oss

vi ger ut gratis guldmedlemskap om du reggar dig via denna länk : http://www.chatzone.se/R/66516050.aspx

hos oss kan du enkelt skapa en egen profil där du kan promota din bloggadress

och få mer besökare till din blogg.

2009-08-06 @ 10:10:18
URL: http://www.chatzone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0