skåda mästerverket



Kolla in vilken fin tavla jag och Alex har skapat :) Rena mästerverket juu!

Sitter och väntar på Karin som är på väg hit. Ja jag sitter därför att jag har fått en sån fruktansvärd träningsvärk i min kropp så jag kan knappt resa mig! Och nej jag har inte sprungit femtio mil eller cyklat tre timmar på spinningpass, jag har åkt vattenscooter... Men jag kan faktiskt hälsa alla som inte har testat att det är faktiskt mer krävande än vad det låter!! Speciellt om man sitter bakom nån för då måste man spänna alla muskler i hela kroppen för att inte åka av. så det så!! Meen det var iaf skitkul att åka! Ikväll ska jag mysa med Karin, sista kvällen innan skolan börjar!

heyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0