tänker för mycket.

Livet är inte rättvist någonstans. Är så fruktansvärt arg, frustrerad, ledsen.. Vet ej vad jag ska göra, finner ej ord. Jag förstår ingenting. Finns det en gräns för lycka? Finns det ett maxstopp innan det måste hända något så man blir olycklig? Får man inte vara tillräckligt lycklig utan att något hemskt ska behöva hända? Varför, varför i hela friden kan man inte bara få vara lycklig och förbli det? Döden är det värsta och obehagligaste jag vet.


Usch. nej, positivt var det ja. Skriver på min vetenskapliga uppsats som jag ligger lite efter med eftersom jag varit sjuk och det går faktiskt väldigt bra. Lyckades få till ett ganska snyggt diagram så jag är inte lite nöjd över mig själv! Är inte den mest tekniska när det kommer till just datorer så det tog mig ju ett bra tag innan det faktiskt lyckades.. haha.

Har även tränat idag med alex, första gången på tre veckor och det kändes, minst sagt! :p var helt slut efteråt. Förresten, haha, gick visst lite sisådär med "mitt nya jag-blogguppdateraren", kom av mig litegrann men ska ge det ett ärligt försök nu. Mer bilder, mer uppdates så att Karin får något kul att läsa/se på när hon kikar in här då och då ;) utlovar även ny design, den  jag har nu har varit med från begynnelsen, nästintill! :P

Nya krafttag nu och fokus på plugget igen utan att bli distraherad, det är nog målet för dagen.
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0