10/3

Hey!
Idag är dagen då min storebror lägger på ett år i sin ålder, han blir faktiskt hela 27 år! gammalt.. haha :P Så vi ska ner till honom i Malmö imorgon.Det ska bli kul att ha hela familjen samlad, det är ju inte så ofta det händer eftersom alla typ bor på olika ställen. Längtar efter att pussa på min ögonsten Maya (brorsdotter) också :D
Har väl inte hänt mycket mer idag än att jag och Amanda har varit ute på promenad i solen och så halkade vi förbi solariet en snabbis med (vet, dåligt av oss!), men är ju så tråkigt att vara blek, och det händer ändå inte särskilt ofta:)
Nu ska jag iväg och va med bästis Simon, vi ska laga trerätters och spela spel och se på film, great!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0