9/3 - längesen uppdatering

Känner att jag har vart extreeeemt dålig på att uppdatera de senaste månaderna så kanske skulle ta upp det igen. Det är ju trots allt ganska kul att skriva av sig och bara prata strunt, eller hur? :) Kanske skulle fräscha till designen också när man ändå är igång. Nej men om sanningen ska fram så blev jag lite småsugen på att börja blogga igen efter att både Amanda och Karin också börjat. Kände att det började sticka i fingrarna så tänkte att det var lika bra att köra igång igen och damma av den gamla sidan.
Har nyss varit ute på en 1,5 h lång promenad med Jossan, solen skiner och det är hur skönt väder som helst! Nu känns det att våren börjar ta fart (även om det är 1 meter snö kvar..) hehe. Nu ska jag plugga litegrann innan jag ska sätta igång med ett nytt litet projekt, ska nämligen börja på en ny tavla idag, kul!
Jaja, vi får väl se hur länge mitt skrivande håller i sig denna gång.. haha!
Puss

Kommentarer
Postat av: kov kotte

bra booboo!

2010-03-09 @ 20:09:06
URL: http://karinorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0